Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η




Αγαπητοί Συμπολίτες μου!

   Βασιζόμενος στον ανιδιοτελή πατριωτισμό μου, στο ήθος μου, στην ιδιαίτερη αγάπη μου για το ΔΗΜΟ μας και τους Πολίτες μας, στους φίλους μου παντού στο κράτος, στις γνώσεις μου, στην εμπειρία μου, στο όραμά μου, στον προσανατολισμό μου, στο σχέδιό μου, στο πρόγραμμά μου, στη δουλειά μου, στον διεκδικητισμό μου, στην παραγωγικότητά μου και στην αποτελεσματικότητά μου,  σας προσκαλώ, την Κυριακή (25 Μαΐου), να με εκλέξετε και πάλι Δήμαρχό σας.

   Σας προσκαλώ να στηρίξετε με τη ψήφο σας και την εμπιστοσύνη σας τον τίμιο αγώνα που δίνω με τους συνεργάτες μου για να συνεχίσουμε το έργο μας.

   Σας ζητώ να μου ανανεώσετε την εντολή σας, δίνοντάς μου ισχυρή πλειοψηφία, που θα εξασφαλίζει τη διακυβέρνηση που δικαιούμαστε, που θα προωθεί ευδόκιμα τα συμφέροντα της Κοινωνίας μας, που θα εξασφαλίζει σε όλους μας το μέλλον που έχουμε χαράξει για τον Τόπο μας και τους Ανθρώπους μας.

   Πάμε λοιπόν όλοι μαζί μπροστά, ενωμένοι - δυνατοί - ανανεωμένοι, με ΔΗΜΟ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ ισχυρό - ποιοτικό - ανθρωποκεντρικό, παράδειγμα ανάπτυξης & προοπτικής! Πάμε να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια των γενιών μας για το 2020, με σταθερότητα - αυτοπεποίθηση - αισιοδοξία και αλληλεγγύη μεταξύ μας!

21η Μαΐου 2014
Ιωάννης Η. Μαρνέρης 
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ.

1 σχόλιο:

  1. Είμαστε μαζί σου κ. Μαρνέρη , θα σε στηρίξουμε ! Αν όλοι ήταν τίμιοι δε θα είχαμε καταλήξει έτσι σα χώρα ! Είναι γνωστό η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της!
    Εμείς δε θα το επιτρέψουμε αυτό στο δήμο μας, θα εκλέξουμε τον τίμιο τον άξιο τον εργατικό !
    Ψήφος εμπιστοσύνης στο κ. Μαρνέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή