Moto-Πορεία Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα

Μήνυμα από έναν φίλο αγανακτισμένο Λεωνιδιώτη στο Σύνταγμα!
Καλησπέρα, το όνομα μου είναι Νίκος.
Είμαι ένας απλός Άνθρωπος όπως εσείς ο οποίος περνάει όλες αυτές τις αλυσιδωτές αντιδράσεις (επαγγελματικά, για το Μέλλον μου) σε όλα αυτά που απασχολούν όλους μας, εμάς τους μικρούς...
Όπως θέλουν να μας λένε.
Αλλά στην ουσία κάνουν πάλι λάθος αυτά τα κοράκια που λυμαίνονται λαούς, έθνη, με μόνο σκοπό το κέρδος των λίγων.
Είμαστε μεγάλοι!
Αυτό είναι το πιστεύω μου.
Αλλά!!
Όταν είμαστε ενωμένοι.
Γ αυτό μετά την πετυχημένη moto-real-democracy.gr την τετάρτη 01-06-11 προγραμματίζουμε καινούρια συνάντηση των φίλων της μηχανής την παρασκευή 3-6-2011 στις 18:00 στο Σύνταγμα. Σημείο συνάντησης Σταδίου και πλατεία Συντάγματος.
Όπως και εγώ που είμαι φίλος του μηχανοκινήτου αθλήματος έτσι και όλοι εσείς ανεξαρτήτου κυβισμού και μηχανής θα ήταν καλό να δώσουμε το παρών ώστε να στείλουμε το δικό μας μήνυμα σε αυτούς τους λίγους που θεωρούν ότι καθορίζουν αυτοί τη μοίρα μας!
Γολεγός Νίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου